Stichting Sport en Spel Gehandicapten viert 50-jarig jubileum met mooi feest op Golfpark Almkreek

Gepubliceerd door Stichting Sport en Spel op

Stichting Sport en Spel Gehandicapten, een organisatie die zich al 50 jaar inzet voor het welzijn van mensen met een beperking, viert op zaterdag 23 maart 2024 een mijlpaal van formaat. Ter ere van hun gouden jubileum wordt er een feest georganiseerd op Golfpark Almkreek in Almkerk, waar alle deelnemers en vrijwilligers van de stichting van harte welkom zijn.

Het feest zal plaatsvinden van 14.00 uur tot ongeveer 19.00 uur en belooft een dag vol plezier en samenhorigheid te worden. Vrijwilligers en deelnemers hebben persoonlijk een uitnodiging ontvangen voor dit speciale evenement.

Stichting Sport en Spel Gehandicapten heeft door de jaren heen een scala aan activiteiten en groepen opgezet, waaronder Zwemclub De Woelwaters, Muziekgroep de Activo-Band, Soos De Rombus, de Fysio-fitness groep, Truckerdag, de jaarlijkse Sinterklaas- en Kerstviering en de opening van het seizoen in september met traditioneel een Bingo! Deze diverse activiteiten hebben bijgedragen aan de inclusieve en ondersteunende gemeenschap die de stichting vandaag de dag is.

Het evenement zal gevuld zijn met activiteiten, muziek en lekker eten, en biedt een uitgelezen kans om herinneringen op te halen en nieuwe vriendschappen te sluiten. Stichting Sport en Spel Gehandicapten kijkt ernaar uit om dit bijzondere moment te delen met iedereen die heeft bijgedragen aan hun mooie en bijzondere 50-jarige reis. Het belooft een onvergetelijke dag te worden vol warmte, verbondenheid en feestelijkheden.

Voor meer informatie over Stichting Sport en Spel Gehandicapten kunt u terecht op de website www.stichtingsportenspel.nl of contact opnemen met Maaike van Herwijnen. Einde persbericht

Categorieën: Nieuws