Zwemclub de Woelwaters

Elke zaterdagochtend van 10.15 tot 11.15 uur wordt er in zwembad AquaAltena in Andel gezwommen. Tijdens het zwemmen leren vrijwilligers de deelnemers watervrij te

worden en is het doel om op een ontspannen en passende manier de mensen te leren zwemmen. Het streven is niet om een diploma te behalen, maar om met elkaar op een recreatieve manier gezellig en ontspannen zwemplezier te hebben.

Er worden o.a. activiteiten in het zwembad georganiseerd, zoals aqua-aerobics of waterpolo. Af en toe komt duikclub Fantasy Divers een demonstratie geven.

Deelnemers die liever baantjes willen zwemmen krijgen hiervoor alle ruimte. Vrijwilligers om de zwemmers te begeleiden zijn van harte welkom.

Eén keer in de maand drinken we na het zwemmen koffie, thee of fris met elkaar. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:Annelies Schouten, tel. 0416-351978

Mail: woelwaters@stichtingsportenspel.nl