TruckerdagElke 2e of 3e zaterdag van juni, organiseren wij de Truckerdag. Met ruim 100 vrachtwagens rijden wij dan door het Land van Heusden en Altena. Het doel van deze dag is mensen met een verstandelijke beperking een leuke en gezellige dag te bezorgen.

We starten ’s morgens bij transportbedrijf van der Stelt in Giessen. Eerst drinken we gezellig een kop koffie of thee, waarna we vervolgens gaan instappen en een mooie route rijden door het land van Heusden en Altena. Onderweg wordt er gezorgd voor een versnapering en iets te drinken. Om ongeveer half 2 arriveren we weer bij transportbedrijf van der Stelt waar we, ter afsluiting, genieten van een heerlijke lunch.

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op via truckerdag@stichtingsportenspel.nl, of bel naar: Yvonne Hobo (0183-449265)