Parel van Altena

Gepubliceerd door Stichting Sport en Spel op

Zaterdag 19 februari jl. werden in onze gemeente de eerste “Parels van Altena” uitgereikt. Voor dit nieuwe initiatief van de Gemeente konden mensen voorgedragen worden die zich op een bijzondere manier hebben ingezet voor de gemeenschap. Omdat Jan van der Vliet na meer dan 40 jaar vrijwilligerswerk bij onze zwemclub had aangekondigd hiermee te gaan stoppen, was hij vanuit onze Stichting hiervoor voorgedragen. Niet alleen bij onze stichting, maar ook op diverse andere terreinen heeft Jan veel vrijwilligerswerk gedaan. Als dank en erkenning hiervoor kreeg hij (met nog 9 anderen uit de gemeente Altena) de onderscheiding opgespeld door een deelneemster van het zwemmen. Deze “Parel” is een speldje, waarvan het bovenste gedeelte de 21 kernen van de gemeente verbeeldt, met daaronder een zilveren parel. Een mooie onderscheiding; we bedanken Jan voor alles wat hij voor onze zwemclub heeft betekend!

Categorieën: Nieuws