De WoelwatersElke zaterdagmorgen gaan De Woelwaters heerlijk zwemmen in zwembad "Aqua Altena" in Andel. Op een ontspannen en passende manier wordt de deelnemers zwemmen geleerd. Elke zaterdagochtend van 10.15 tot 11.15 uur wordt er in zwembad “Aqua Altena” in Andel gezwommen. Een gedeelte van onze deelnemers zwemt zelfstandig. Anderen in groepjes met een vrijwilliger. Indien nodig,bv bij kans op epilepsie of een deelnemer die nog niet goed kan zwemmen,een deelnemer met een vrijwilliger. Het streven is niet het behalen van een diploma, maar om een gezellig en ontspannen zwemplezier te hebben en de zelfredzaamheid te bevorderen. Gezelligheid en ontspanning zijn erg belangrijk.

De eerste zaterdag van de maand is er na het zwemmen koffie drinken met de deelnemers, ouders en vrijwilligers. Ook worden er verschillende activiteiten in het zwembad georganiseerd zoals aqua-jogging en ook de duikclub komt regelmatig bij ons op bezoek. Deelnemers die in plaats hiervan liever wat baantjes zwemmen krijgen hiervoor alle ruimte. Vrijwilligers om de zwemmers te begeleiden zijn altijd welkom.

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op via woelwaters@stichtingsportenspel.nl, of bel naar: Jan van der Vliet (0183-441576)