Route Truckerdag

Gepubliceerd door Stichting Sport en Spel op

Routebeschrijving Truckerdag Stichting sport en Spel door land van Heusden en Altena op zaterdag 23 juni 2018.

Aanrij route via N267 afslag industrieterrein Rietdijk.

Meteen 1e weg links “Distributiestraat” aan de linkerkant aansluiten.

Vertrek vanaf v.d.Stelt Transport, Giessen

Einde “Nijverheidsstraat” linksaf “Parallelweg”. Voor rotonde rechtsaf “Buitenhof”. Einde weg rechtsaf “Hoofdgraaf”.

ANDEL

“Hoofdgraaf”. 1e weg linksaf “Hofflaan”. Einde weg rechtsaf “Koningin Emmastraat” – Einde weg rechtsaf “Julianastraat”. Rechtdoor “Neer-Andelseweg”. 1e weg linksaf “Kennedylaan”. 1e weg linksaf “Maarten Luther Kingplein”. 1e weg rechtsaf “Burg. Baxlaan”.

Einde weg rechtsaf “dr.Oosteromstraat”. 1e weg linksaf “Albert Sweitzerlaan”. Einde rechtsaf “Kerkstraat”. Einde weg rechtsaf “Kammetweg”. Einde weg linksaf “Middenweg”. 1e weg linksaf “Duizendmorgen”. Einde weg rechtsaf “Hoge Maasdijk”. 1e stoep rechtsaf “Wielstraat”.

VEEN

Einde “Wielstraat” rechtsaf “Tuinstraat”. 1e weg linksaf “Grotestraat”. 2e weg rechtsaf “van deer Loostraat”. Op kruising rechtsaf “Witboomstraat”. Rechtdoor “Rivelstraat”.

WIJK EN AALBURG

2e weg linksaf “Den Oudert”. Einde weg rechtsaf “Perzikstraat”deze blijven volgen. Voorbij ‘d Alburcht” linksaf “Kerkverreweide” Einde weg rechts aanhouden gaat over in “Grote Kerkstraat”. Voor de kerk rechtsaf “Bergstraat”. 2e weg linksaf “Anjelierstraat”. Einde weg rechtsaf “Aalburgsestraat”. 2e weg linksaf “Kortestraat”. 3e links af (bij slager). “Polstraat”. Einde weg rechtsaf richting Dijk. Boven aan de stoep rechtsaf “Maasdijk”. Tot einde rechtsaf “Kromme Nol”. Onder viaduct door linksaf “Hoofdstraat”.

GENDEREN

Bij doorgaand verkeer rechtsaf “Hoofdstraat” blijven volgen. Bij SPAR rechtdoor. Blijft “Hoofdstraat”. Steeds rechtdoor. Wordt “Nieuwe Steeg”.

EETHEN

1e weg rechtsaf “Hoofdveld” einde weg linksaf “Raadhuisstraat” rechtdoor wordt “Molensteeg”.

DRONGELEN

“Kruisstraat” bij kerk rechtsaf “Burg D.A.v.d.Schansstraat” . einde weg linksaf “Gansoyen”. Rechtdoor “Eindsestraat”. 1e weg rechtsaf “Matersteeg”.

MEEUWEN

Einde weg linksaf “Moleneind”. Einde weg linksaf “Dorpsstraat”. Rechtdoor door MEEUWEN tot rotonde. Oversteken en gelijk linksaf “Baan”.

DUSSEN

“Baan”wordt “Binnen” bij kasteel Dussen linksaf (brug)“Hoek”. 1e weg linksaf “Molenkade“ 1e weg rechtsaf “Heren van Brechtlaan” deze gaat over in “dokter van Vuurestraat”. Rechtdoor “Middeltje”. Rechtdoor “Nieuwe steeg”. Bij rotonde rechtsaf “Provinciale weg” richting

HANK

“Jachtsloot” wordt “Kerkstraat”. 3e weg rechtsaf “Julianastraat”. Einde weg rechtsaf “Buitendijk”. 2e weg rechtsaf “Buitenkade”.

NIEUWENDIJK

Wordt “Hanksebuitenkade”. Einde weg rechtsaf onder viaduct door gelijk linksaf en daarna gelijk rechtsaf “Schenkeldijk”. Einde weg rechtsaf.

DUSSEN

1e weg linksaf “Kornpad”. Einde weg linksaf “Noorderveldseweg”. 1e weg rechtsaf “Hillsestraat”.

BABYLONIENBROEK

Linksaf “Hillsestraat” gaat over in “Broeksestraat”. Kruising linksaf “Biesheuvelweg” richting Andel. Bij rotonde recht oversteken. Wordt “Neer Andelseweg”. 1e weg linksaf “Parallelweg”. 2e weg linksaf (bij fietsenhandel van Helden). “Nijverheidstraat” ga verder richting eindbestemming.

V.D.STELT

BIJ PROBLEMEN BELLEN: TON VERSLUIJS