SportclubOp woensdagavond staat fysiofitness op het progamma. Onder begeleiding van een fysiotherapeute wordt er heel actief gesport in een gezellige ontspannen sfeer, in activiteitencentrum 't Rietveld in Sleeuwijk.

Een heel actief uurtje sporten, onder begeleiding van een fysiotherapeute, samen met vrijwilligers van Stichting Sport en Spel. Er wordt gewerkt in 2 groepen van 8 sporters, de fysiotherapeute en 2 vrijwilligers.

Om 19:00 uur arriveert de eerste groep, we beginnen met een rustige warming-up om de spieren warm te laten worden. Daarna gaan we in kleine groepjes aan de slag met gewichten voor de spierballen en op de loopband, de fiets of het roeiapparaat voor de conditie. Na de cooling- down is het weer tijd om om te kleden en naar huis te gaan om daar lekker te gaan douchen.

Om 20:00 uur staat de volgende groep sporters te dringen voor de deur, met deze groep wordt er ook actief gesport. Het uurtje sporten is altijd snel voorbij. Om 21:00 uur gaat iedereen moe maar voldaan naar huis.

De Sportclub sport iedere woensdagavond van 19:00 tot 20:00 uur of van 20:00 tot 21:00 uur. Onze sportzaal is in:
Activiteitencentrum 't Rietveld
Munnikenland 122
Sleeuwijk

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op via sportclub@stichtingsportenspel.nl, of bel naar: Annelies Schouten (0416 351 978)